söndag 3 juni 2012

Snart examen...

...och det känns helt overkligt! Det regnar, blåser och är 5 grader varmt...
Träden och gräsmattan har börjat grönska i alla fall, det är vi ju tacksamma över! :)
Jag har knåpat ihop ett kort till min kusin som tar studenten på fredag.
Har använt lite 3d-kuddar, men här ser kortet väldigt platt ut!
Nåja, jag har inspirerats av flera olika utmaningar, bland annat att använda 3 olika mönsterpapper och de kommer från October Afternoon, Inkido och Websters Pages (det är den avlånga remsan med spets, ganska väl dolt, men det finns där! ;) )
Motivet är målat med Distress-refiller, blommor från WOC, lite bling och en hjärtcharm som fått lite vit färg på sig. Bladdie från Sizzix.

Med detta kort vill jag delta i följande utmaningar:
I would like to enter my card in following challenges:
TOMIC #52 - Summer Holiday + Sketch
Midweek Magnolias #13 - Bling it on
100% Norr - Bingo (rad 6)
MDUC #149 - Seeing Double
Just Magnolia #159 - Anything goes

Tack för titten! :)
Thanks for looking! :)

4 kommentarer:

  1. Fint kort du har knåpat ihop! Kul att du vill delta i vår utmaning hos 100 % Norr :)

    SvaraRadera
  2. Ett sött kort!! Kram *Alexandra***

    SvaraRadera
  3. Great card, what a cute Tilda!

    Thanks for joining us at TOMIC this week!

    Hugs Tanja

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack så jätte mycket för att du valde mig till Liebsterblog. Jag gillar din stil :-)

    SvaraRadera